niedziela, 13 kwietnia 2008

w tym miejscu głupi jestem

jak mawiała moja teściowa,
na aukcji Christie's sprzedano parę dawnych fotek aktualnej prezydentowej Francji
kapuję, że to akurat poszło najtaniej (choć i tak horrendalnie drogo - prawie dwa tysiące papierów), bo to i mało co widać, i jeszcze z cygaretem, a to już nawet u żabojadów mało dopuszczalne

to jest ca. trzykrotnie droższe (pewnie za kucyk Lagerfelda trzeba było dopłacić)

ale to poszło za prawie setkę (tysięcy!)

i dlaczego?
jedno wyjaśnienie mi się nasuwa - stopy widać!
gdzieś w komentarzach znalazłem stwierdzenie: ale ona ma duże stopy... jak Michael Jordan
ja tego tak nie widzę (przyznaję, że się słabo znam), ale jeśli to prawda, to nabywcą musiał być jakiś stopiany fetyszysta
komentarze zresztą niezłe się trafiają (część to zdaje się leczenie kompleksów):
jakby z Auschiwtz się urwała
to może jest pomyłka co to ma być? super modelka? trzeba jej podłączyc kroplówkę bo się jeszcze bidula przewróci OKROPNA!!!
szkapa z niej
wygląda jakby miała krzywicę albo haine medina
i on to suche chce walić? A jakie kopyta ma...
ale brzydka fe!!!!!!!!!!!!!
chujowe cycki
ale zdarzają się też polityczne:
nie zbuduje sobie "dama" dobrego wizerunku po 20 latach świecenia cyckami
pani prezydentowej nie wypada pokazywać się nago. W S T Y D

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

:-) wstyd :-)

ale ma wielkie stopy ;-)

Kuszelas pisze...

et tu?!