niedziela, 18 kwietnia 2010

tytuły notek w sieci coraz lepsze

Zobaczmy jak to wyglądało na żywo! (a propos pogrzebu)
Ostatnie chwile pary prezydenckiej
Prezydent Czech jest oburzony...
żałoba narodowa trwa - zobacz zdjęcia!

trochę kłamstewek:
W niedzielę większość sklepów będzie zamknięta

i odrobinka eskalacyjki:
Loty testowe nad Europą nie wykazały wpływu pyły wulkanicznego na samoloty
Pogrzeb Kaczyńskich: organizacyjna porażka
Niemiecka telewizja kpi ze śmierci Lecha Kaczyńskiego (zobacz film) {wpisujcie miasta!}
Skandal: Belgowie kpią ze śmierci Lecha Kaczyńskiego

zamiast podsumowania:
masa jest rzeczy godnych krytyki czy wręcz skandalicznych takich jak rozanielony, szczęśliwy wręcz Komorowski przyjmujący kondolencje. Rozumiem, że pogrzeb Prezydenta go nie smuci, ale mógłby choć zachować odrobinę przyzwoitości zamiast się cieszyć na oczach milionów
nie wiem, nie widziałem; jeżeli się cieszył, znaczy się idiota albo zamierza zrezygnować z kandydowania

2 komentarze:

makowski pisze...

a ja to już narysowałem (kilka razy...)

Kuszelas pisze...

ależ Panie Makowski!
gdzież ja bym śmiał się z Panem wyścigowywać, o porównaniu nawet nie wspomnę :-)
nie bardzo miałem kiedy śledzić, co się w sieci dzieje, a te moje notki to tylko - jak już gdzież nadmieniłem - wynik złej krwi tylko