poniedziałek, 15 grudnia 2008

wieści z kraju

fajnie się to wszystko czyta
a to, że ślepowron targać na się chciał był, tylko mu nie wyszło
gumę z kalesonów ogólnowojskowych wyciągnął i palił sobie w łeb raz za razem
ale sparciała była

a to grzesiu n. horyzont poszerza i łapki zaciera, że mu do partyjki powrócą wypróbowani towarzysze: cimoszka, co głupio dupy dała, lesiu, co dobrze zaczyna i józiu brzytewka
(przy okazji przepraszam za głupie stwierdzenia, co to mi się kiedyś wypsły, że grzesiu lepszy od mankieciarza, bo bardziej wyrazisty - za taką wyrazistość, to ja dziekuję mało uprzejmie)

a to prawy i sprawiedliwy wetuje wszystko jak leci (trochę przesadzam, ale niedużo)
przerwę sobie tylko zrobił, żeby doktorat h.c. odebrać - swoją drogą, to ani nie wiem, po co tam pojechał (bo jak uniwerek korespondencyjny, to przysłać mogli), ani po co przyjmował - bolka i tak nie ma szans dogonić

i jeszcze u pani joe255 wyczytałem o metodach leczenia z cyklu: jak mnie ząb bolał, to wyrwałem

fajnie jest
a gorączka nie spada

Brak komentarzy: