sobota, 24 lipca 2010

cytaty

POCZUJ SIĘ JAKBYŚ NIE MIAŁ NIC NA SOBIE
Wypróbuj nowe prezerwatywy!

wzywam do uczestnictwa w proteście konsumenckim „Jestem katolikiem, nie płacę w IKEI”. Niech każdy patriota uda się do ich sklepu, załaduje wózek do pełna zakupami, pozwoli kasjerce do końca je skasować, a następnie powie: „Jestem katolikiem, nie podoba mi się propagowanie homoseksualizmu w katalogu IKEA” i wybiegnie z zakupami bez płacenia. Protest należy powtarzać do skutku, aż będzie się miało umeblowane całe mieszkanie


Co do krzyża, tego znaku,
jednej już żyjącej kaczki:
Wziąć go zawieźć do tartaku
i przestrugać w wykałaczki!


...tragedia miała też następstwa, na trzy miesiące zawiesiło się niebo gwiaździste i imperatyw kategoryczny, czyli mówiąc krótko, mniej się denerwowałem, co normalnie jest bardzo zdrowe, ale niechcący wybaczyłem Oleksemu, Gierkowi, czyli również zomowcom. W każdym razie, inni szatani są już u płotu i mówiąc wprost nie są to pielęgniarki. Wszyscy zatem jesteśmy towarzyszami, a w Golędzinowie spotykamy się by lepiej zorientować się w stronach, po których teraz stanęliśmy. Jeśli jest to teren grząski, to jest tak wskutek obściskiwania źródeł przecieku w aferze hazardowej przez Imperatora Wszechrusi pod smoleńskim namiotem


Chwalmy pogromcę Lizbony, co z Niemką nie szedł ręka w rękę, tygrysa z Tbilisi i lwa NFZetu, spirytus movens IPNu i TVP1, co w trumnie włoskiej do polski, pod żydowskim zaborem, wykręcił numer i spoczął na Wawelu. Wierzcie mi, że weszłam w posiadanie wiedzy, że krzyż ten po trzykroć znieważą i wystawią na rachunek ekonomiczny, zaufajcie mi więc, a przechowam go aż prezes powróci ze świętych odmętów, w których się przejściowo znalazł. Gdy wróci, najeźdźcy ziemi polskiej pójdą precz, a wszystkie kanały telewizji na nowo będą mu powolne

poza tym nic się nie dzieje:
dobrze, że się trochę ochłodziło, bo nie wiadomo, jak by się te upały mogły skończyć dla pewnego wielbiciela kobiet skromnych
pedały atakują, wykorzystując znaki święte

media bronią biłgorajskiego dręczyciela dziatek niewinnych
napalone żydówki gwałcą biednych arabów (i jeszcze za to do pierdla ich pakują - może się nie sprawdzili)
w Limanowej strach Porządnym Polakom na ulicę wyjść, bo cygany czyhają
wolska(?) prokuratura ciągnie powstańca pod sąd
na pejsbóku powstała stronka świątyni tupolewa-pogromcy-dyktatora-kaczynskiego, ale wyznawców na razie zyskała niewielu
jednak dobrze, że się trochę chłodniej zrobiło

Brak komentarzy: