czwartek, 6 września 2007

ponure malowanki

by Alexander Jansson

5 komentarzy:

Vanitum pisze...

w operze malowanek brak

Kuszelas pisze...

w operze w windowsach?
dziwne, u mnie jest w porządku;
może nie masz flsha zainstalowanego, ale wtedy powinna się pojawić informacja, że pluginu brakuje i czy nie ściągnąć;
za info dziękuję - będę sprawdzał - może co mądrego (wątpię) wymyślę

Vanitum pisze...

w operze w linux... wtyczki mam poinstalowane...
może opera ma coś niedopracowane... bo pod konquerorem wszystko jest ok. chyba czeka mnei przesiadka na inną przeglądarkę:)

Kuszelas pisze...

>> Vanitum
zmieniasz ksywki jak rękawiczki ;-)

sprawdzałem już to i zauważyłem, że Opera w Ubuntu 6.06 nie widzi tych obrazków, a w Ubuntu 7.04 widzi;
kompletnie nie wiem, co z takim fantem robić

Anonimowy pisze...

to jest kwestia tylko teoretycznych standardów, które w praktyce strasznie się rozjeżdżają... nic na to się nie poradzi... ja aktualnie siedzę na opensuse 10.2 i ponownie na firefoxie, bo jest chyba najpraktyczniejszy.... a co do ksywek... to swoją oficjalnej użyłem dopiero teraz:)