piątek, 14 marca 2008

celebryty w innych ramach

Nicole Kidman
Nicole Kidman (Peter Paul Rubens)

Kate Winslet
Kate Winslet (Albrecht Dürer)
Posh and Becks
Beckhamy (Louis Jean Francois Lagrenee)
Angelina Jolie
Angelina Jolie (Emile Vernon)
Natalie Portman
Natalie Portman (Rafael Santi)
Tom Cruise
Tom Cruise (Jean Leon Gerome)
Julia Roberts
Julia Roberts (Sophie Anderson)
Bruce Willis
Bruce Willis (Vincent Van Gogh)
Scatlett Johannson
Scarlett Johansson (może ktoś autora podpowie)
Sean Connery
Sean Connery (Diego María Concepcion Juan Nepomuceno Estanislao y Rivera y Barrientos Acosta y Rodríguez, czyli Diego Rivera)
Anne Hathaway
Anne Hathaway (Emile Vernon)
Jack Nicholson
Jack Nicholson (Edward Hooper)
Elvis
Elvis (Jean Augustine)
Sly Stallone
Sly Rambo Rocky Stallone (Lucian Freud)

stąd

a oni stąd
http://www.worth1000.com/
gdzie jest tego wiele więcej i sporo dużo lepszych

7 komentarzy:

Unknown pisze...

celebryci nabrali szyku

Anonimowy pisze...

jesli juz, to tym ostatnim powinien byc Reno
znaczy Jean
sie mi tak zdaje
ale mogiem siem nie znac, bo ja prosty czuowiek ze wsi jestem i telefisor mam czarny i biauy

Kuszelas pisze...

>> jah
przynajmniej niektórzy ;-)

>> analogicznie
upierać się nie będę - moim zdaniem jednak jest to osobnik romboidalny, a nie zawodowiec

Kuszelas pisze...

szlag! miało być ramboidalny
się popisałem

Anonimowy pisze...

nie no war(g)a jest oczywista
ale oryginal jest "blizszy" wizerunkowi Reno
ale ja juz 3 piwa w internecie wypilem wiec...
;o)

Kuszelas pisze...

oryginau(?) i owszem, ale z oryginała żaden celebryta
czy piwa w internecie - ja to poza siecią spożywam, zawsze się z puszki ulać się może
teraz mam przerwę w szwartem
p0ra na co?

Anonimowy pisze...

na pionte
;o)