czwartek, 26 lipca 2007

letki nawrót

uzupełniając braki czytelnicze, przeglądałem wieści dotyczące koncertu Dziarskich Dziadków - jakoś rzuciły mi się w oczy oświadczenia artystów naszych wybitnych, co to nawoływali do odpuszczenia sobie koncertu
trochę mnie zsakoczyło, że tak autorytatywnie wypowiadają się osoby znane (przynajmniej mi) z tylko z tego, że są znane - a to Rubik Piotr, a to Andrzejewicz Gosia, a to Wydra Szymon...
ten ostatni to już kiedyś mi się w oczy rzucił wykwitem intelektualistycznym: "piractwo muzyczne jest bardziej nikczemne niż zabijanie ludzi"
tiaaa, a taki bylejaki Robert Zimmerman, rodem z Duluth, w wypowiedzi dla Rolling Stone stwierdził, że nie ma nic przeciwko darmowemu pobieraniu nagrań z internetu
ciekawy kontrast
Wydrę Szymona pewnie pasjami tną i z sieci ciągną

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

A kto to jest ten Wydra? Bo tego Zimmermana to znam i tych wcześniej wymienionych Rubika, Andrzejewicz - też nie znam. Chyba jestem, jak Paris Hilton, co Blaire'a nie znała.
Mam się wstydzić?

Kuszelas pisze...

że jak Paris Hilton - jak najbardziej!!!
chociaż podobnież dużo się w tym więźniu nauczyła i każdy samochód potrafi w 30 sekund otworzyć