wtorek, 17 lipca 2007

znalezione na Onecie

Jam jest twój ojciec Rydzyk. Oto przykazania moje:
1. Nie będziesz miał radiów cudzych przed moim.
2. Nie będziesz odbierał radia mojego bez opłaty.
3. Pamiętaj, aby w dzień święty rentę mi przesyłać.
4. Czcij Ojca swego i rozgłośnię jego.
5. Nie zagłuszaj.
6. Nie cudzosłysz.
7. Nie przestrajaj.
8. Nie unikaj fałszywego świadectwa na antenie mojej.
9. Nie pożądaj maybacha ojca dyrektora swojego.
10. Ani żadnej kasy, która jego jest.

twórca notki 10 przykazań toruńskiego katolicyzmu przypisuje autorstwo Głosowi Wabiącemu Knury, ale to bzdura - w sieci pojawiały się te przykazania w różnych mutacjach już od paru lat

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

on mnie nie śmieszy

Kuszelas pisze...

ón - autor?
ón - rydzyk?
ón - dekalog?
ón - gospodarz bloga?
a w ogóle, to dzisiaj (żar!!!) trudno nawet o uśmiech, o śmiechu nie wspominając

Anonimowy pisze...

rydzyk, wiadomo :-)

Kuszelas pisze...

aha, moja niezręczność - są przecież aksjomaty ;-)