poniedziałek, 13 sierpnia 2007

żeby wam flaki wygniły i dupą wyciekły

klasa polityczna?
zabawy w gównie!
jak nie gangsterzy i złodzieje, to słabosprawni umysłowo,
ale najgorsza swołocz to misjonarze - psychole wiedzący, co jest dobre
w normalnym kraju taki uważający się za Napoleona czy Chrystusa wędruje do siódemki albo dziewiątki... kaftanik, zimna woda, czasami psychotropy...
większości tych naszych pewnie by pomogła lewatywa i zawijanie w mokre prześcieradła, ale ja optuję za zastrzeleniem podczas próby ucieczki,
a jestem w takim nastroju, że gdy pomyślę o strzale ostrzegawczym w brzuch, to jakoś tak milej mi się robi, gdy przypomni mi się, że mogłaby to być kula dum-dum albo przynajmniej taka w krzyż narżnięta



p.s. to nie jest powrót, tylko piana kapiąca z pyska

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

aszyjamogiesiePO-D...-PiS-aćpoD-Tem?

Kuszelas pisze...

oszywi :-)
zawsze to trochę raźniej,
chociaż dwie osoby to jeszcze żadna banda

Anonimowy pisze...

:-) soczyste jakie...-Że ja tego dotąd nie znałam :-)

Kuszelas pisze...

>> joe255
soczyste?!?!
ależ masz skojarzenia!!!

Anonimowy pisze...

soczyste słownie :-)
bardzo zgrabny pasztecik.
No nie zapracowuj się tam za bardzo

Unknown pisze...

masakrycznie mocne. ale czasem tak trzeba

Kuszelas pisze...

>> jah
wiem, że paskudnie i że ta to raczej się nie powinno, ale już mnie "odrobinkę" diabli wzięli,
a poprawy niestety nie widać...