poniedziałek, 24 września 2007

stare, niesmaczne, ale śmieszne


3 komentarze:

Ramzel pisze...

Też o tym pisałem...

Kuszelas pisze...

>> ramzel
puszczasz trzy posty (z czego dwa wycinasz) i we wszystkich piszesz, że już o tym pisałeś
czy ja gdzieś wrzuciłem, że puszczam nówkę?
parę lat temu zmarł pewien profesor prawa konstytucyjnego i on też miał zwyczaj, obojętnie na jaki temat schodziła rozmowa, rzucać aaa, ja już o tym pisałem, ale to było tylko ostatnich parę lat przed jego śmiercią i był wtedy już bardzo wiekowy,
btw. komentarze na youtube też widziałem, ale nie do wszystkiego chce mi się odnosić, szczególnie, że nie jestem wyznawcą poglądów o.Jorge z Imienia róży

Unknown pisze...

fajny filmik, podniósł mnie na duchu :)

-> ramzel
w sumie, to wszystko już było pod słońcem ... taka nasza dola... każdy z nas jest kopistą... taka powtórka z rozrywki ;)