środa, 24 grudnia 2008

kradzione, ale może utuczy

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

skąd masz moje Zdjecie?

Anonimowy pisze...

nie utuczy, bo pesymistyczne

Unknown pisze...

właśnie piję ;)

Kuszelas pisze...

>> makowski
zdjęcie jest moje, ale z automatu i dlatego tak wyglądam :-)

>> joe255
dlaczego pesymistyczne?
raczej optymizm przeze mnie przemawia... że ktoś mi cokolwiek wyśle, ha!

>> jah
a ja już wypiłem,
chyba wszystko (a sklepy zamknięte po nocy)... jeszcze kwas z ogórków został i zapasy na powitanie nowego, bo wtedy zabraknąć nie może

Anonimowy pisze...

wpaduem tylko na chwile i juz znikam
(a! w sklepie na L. (niemieckim) maja dobra brazylijska wodke z trzciny cukrowej)

Kuszelas pisze...

>> analogicznie
teraz Polska!!!
stawiam na pyry, względnie wieloziarnistość (tylko od buraków mnie odrzuca - trauma z dawnych lat po nadmorskim bimbrze z buraków cukrowych)