wtorek, 15 maja 2007

rzecznik tysiąclecia

Specjalnie zwołał konferencję prasową!
A to informacje, jakie złotousty przekazał:

Tak. Tę ustawę (chodzi o wyrok TK w sprawie lustracji) traktujemy jak każdą inną. Zgodnie z prawem mamy obowiązek publikować akty prawne niezwłocznie. Czyli gdybyśmy zmienili kolejność w kolejce, toby znaczyło, że niektóre z tych aktów nie zostaną opublikowane niezwłocznie. A zatem nie jest wskazana zmiana w kolejce.
Trudno mi powiedzieć, nie znam tych sytuacji.
Tutaj nie ma potrzeby zamiany kolejności.
Traktujemy ten werdykt jak każdy inny.
Nie wiem, nie mam przed sobą dokumentów.
Trudno mi powiedzieć, nie mam tych ustaw przed sobą.
Trudno mi powiedzieć, musiałbym to sprawdzić.
Jest tam pewna liczba ustaw i rozporządzeń.
Nie wiem tego.
Nie mogę dłużej rozmawiać. Proszę przysłać pytania mailem.
Postaram się to sprawdzić, ale niczego nie gwarantuję.
Nie wiem, czy mi się uda to sprawdzić. Postaram się odpowiedzieć w odpowiednim terminie.

Po kilku godzinach rzecznik przekazał informację, że Rządowe Centrum Legislacji, które przygotowuje akty prawne do druku odmówiło mu informacji, jakie akty prawne czekają w kolejce na druk w Dzienniku Ustaw.

Na plus trzeba mu zapisać, że udało mu się zmniejszyć liczbę wypowiadanych w ciągu minuty "ehem".

apdejt
(16.05.07): cholerka, albo wspólne myślenie, albo ode mnie ściągnęła

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.