poniedziałek, 9 lipca 2007

chciał dobrze

a wyszło jak zawsze
nie chciał obrażać
dla pisiorów mam takie gorsze odczucia
RzeczPiSpolita mi się zdecydowanie nie podoba
nie interesuje mnie, czy tego pajaca ktoś wypuścił (prowokator z poduszczenia wrogich sił, rzecz jasna) czy on to tak sam z siebie, z potrzeby serca
mam gdzieś, czy to agent GRU czy innych służb, ale mam nadzieję, że może wreszcie ktoś go z rozmachem w DUPE kopnie
a poseł Girzyński niech się w rzyć strzeli z wyjazdami typu "na czyj młyn to woda"
jeszcze trochę, a okaże się, że wśród polityków sami europejczycy - józiowi brzytwie też ktoś coś w usta wkładał

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

ee, tam.
toż mówi to, co 30% tego Szambołeczeństwa myśli...
(albo i więcej; ale boją się powiedzieć ;-)

Unknown pisze...

ja sie modle do wszystkich znanych mi bogow o to zeby te 30% i wiecej to byla tylko statystyka... a jak kazde dziecko wie- statystyki klamia :)

Kuszelas pisze...

no tak, społeczeństwo się nie sprawdza
trzeba pomyśleć o wymianie (albo o reedukacji)
a statystyki nie kłamią - to po prostu inny rodzaj prawdy (jak tyzprawda, gównoprawda...)