niedziela, 22 lipca 2007

to nie może być prawda

„Każdy obywatel polski w wieku od 18 do 60 lat w przypadku kobiet i od 18 do 65 roku życia w przypadku mężczyzn zobowiązany jest do przepracowania w ramach przygotowań do organizacji EURO 2012 dwóch dni w każdym roku kalendarzowym począwszy od roku 2008”
czytam w Wiadomościach24, ale potem to samo u Makowskiego, który dodatkowo daje odesłania do RMF FM i na Interię

chyba się kto z głupim przez ścianę macał...
wytrysk intelektu...
ciekawe czyj - kuchcik, peron... a może to podwójne słońce Tatr już tak powaliło?

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

to (niby) caly czas tylko jedno źródło (RMF)...
na stronie:
http://www.mps.gov.pl/bip/index.php?idkat=639&rz=1&rzid=2283#rejestr2283
niby nic nie ma...
ale.
(ja już sie niczemu nie dziwię.)

Anonimowy pisze...

jednak (ponoć) nieprwada (jeszcze? ;-)
http://www.rmf.fm/fakty/?id=120884
marny xart; bo prawdopodobny...
ale ja już się niczemu nie dziwię; ale.

Bjørn Larssen pisze...

Ufff... o, Makowski zdążył. Cholera. Miałem właśnie wstawić ten sam link.

Smutne trochę, że w wykonaniu pisilisu nie takie pomysły widzieliśmy, więc wszystko się wydaje prawdopodobne...

Kuszelas pisze...

i trzeba będzie sprostowanie zamieścić

Anonimowy pisze...

ja już zamieściłem.
A.W. tryumfuje.
(warto było; bo Człowiek ma radość ;-)

Kuszelas pisze...

nie było warto
aż tyle empatii we mnie nie ma
(jeżeli w ogóle) ;-)