wtorek, 17 lipca 2007

co może pilot?


wykopane w Wykopie, ale oryginał jest tu.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Już wiem, dlaczego piloty noszą takie ciemne okulary... Przelatują i nie widzą.

Kuszelas pisze...

oooo...!
pięknie wyłapałaś
pojęcia nie miałe, że to taki powód
swoją drogą, nie bardzo wiem, czy to takie godne naśladowania
przelecieć i nie widzieć...

Anonimowy pisze...

A to pewnie ich hymn

Przeleć mnie" - to słowa idiotyczne,
"Przeleć mnie" - tango niegramatyczne,
"Przeleć mnie" - co to jest? Na co, po co, skąd i dokąd
wlecze się to tango niepoprawne?
"Przeleć mnie" - przestaje być zabawne,
jak to jest, że śpiewamy cię?

Hej, przeleciał ptaszek, jak w znanej piosence
i, zamiast piórek, zgubił w sadzie słowa te: mi re re re.
"Przeleć mnie" - to słowa idiotyczne,
"Przeleć mnie" - tango niegramatyczne,
"Przeleć mnie" - co to, co to jest?

Wszyscy uczeni byli tangiem oburzeni,
kazali zmienić głupie słowa wszystkich tang.
Mówiono w świecie jesienią, zimą, wiosną, w lecie
co to się plecie, czy w tych tangach działa takt pa pa pa tang.

"Przeleć mnie" - to słowa idiotyczne,
"Przeleć mnie" - tango niegramatyczne,
"Przeleć mnie" - co to jest? Na co, po co, skąd i dokąd
wlecze się to tango niepoprawne?
"Przeleć mnie" - przestaje być zabawne,
jak to jest, że śpiewamy cię?

Aż przyszedł dzionek wesolutki, jak skowronek,
gdy ktoś w obronę wziął najniewinniejsze z tang
i rzekł po prostu: "Dajcie tangu dojść do głosu,
nie rwijcie włosów, posłuchajcie, jak wam gra".

"Przeleć mnie" - to woła świat daleki,
"Przeleć mnie" przez morza, lądy, rzeki.
"Przeleć mnie" - słyszy się głosy lasów, dróg, pejzażów...
"Przeleć mnie" - namawia cię nieznane,
"Przeleć mnie" srebrnym aeroplanem,
"Przeleć mnie" - to świat wzywa cię.

Szczególnie końcówka refrenu - siwat wzywa cię... Wszystko jasne.

Kuszelas pisze...

o rany
wspomnienie klęski Mniemanologa Stosowanego
chciał zrobić trochę kaski, a swojego czasu leciało to na okrągło wszędzie, gdzie tylko jaki radiowęzeł był
"przeleć mnie srebrnym aeroplanem" - ile w tym poezji