niedziela, 4 listopada 2007

jestem Waldek, jeżdżę tirem i umiem zmieniać biegi

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

ad. "skrzydełko..."
bo mi łącze nie nadanża ;) i nie mogę tam skomentować - ekran mi skacze przez 10 minut, raaatuuunkuuuu!!!!!

a chciałam powiedzieć, że ja tam się nie znam, ja tylko słucham muzyki i coś tam sobie czasem gadam na jej temat, jak mi w duszy gra. subiektywnie bardzo.
no a poza tym - to ja jestem Młoda :)
i Hendrixa nie za bardzo - choć cenię.
(uwielbiam za to każdy dobry i ciekawy wokal)
pozdrawiam!

Unknown pisze...

buhahaha :D

Kuszelas pisze...

>> midnight
z łączem poratować nie dam rady (niestety),
i - tak na wszelki wypadek - usprawiedliwienie: to nie jest czepiactwo, że ktoś Heńka nie lubi, nie znosi czy odrzuca ze wstrętem (bo to wolno jak najbardziej, a nawet bardziej);
tak sobie powrzucałem trochę wykonań różnych dla porównania - jedne lepsze, inne gorsze, a odbiór i tak od gustów indywidualnych zależy;
że młoda jesteś - zauważyłem (nie chwal się!) - starzy Chorego Portiera raczej nie czytają ;-)

>> jah
nie mam pojęcie, kto to zrobił, ale jest fajne,
mnie to bardzo podpasował kawałek: jasno, ciemno, jasno...